Usein kysytyt kysymykset

1. Ilmoittautuminen

Miten voin ilmoittautua tapahtumaan?

Voit ilmoittautua Integration 2020 -tapahtumaan Webropol-lomakkeella.

Milloin ilmoittautuminen päättyy?

Ilmoittautuminen tapahtumaan on auki 30.9.–16.11.2020.

Maksaako tapahtumaan osallistuminen?

Tapahtumaan osallistuminen ei maksa mitään.

Mitä henkilötietoja ilmoittautumisen yhteydessä kerätään?

Ilmoittautumisen yhteydessä kerätään osallistujan nimi, sähköposti ja organisaatio. Näitä tietoja tarvitsemme tapahtuman viestintään ja järjestelyihin.

Voinko osallistua vain toiseen tapahtumapäivään?

Keräämme ilmoittautumiset koko tapahtumaan, jolloin voit osallistua oman aikataulusi mukaan joko kokonaan tai osittain.

Voinko osallistua vain yhdelle ohjelmakaistalle?

Keräämme alustavaa tietoa ohjelmakaistoille osallistumisesta kiinnostuksen perusteella, mutta kaistojen välillä voi vaihtaa suhteellisen vapaasti. Ainoastaan mahdolliset kaistakohtaiset työryhmiin jakamiset tehdään kaistoille ilmoittautumisen perusteella.

Saanko ilmoittautumisesta vahvistuksen?

Ilmoittautumisesta ei tule erillistä vahvistusta. Lähetämme osallistumisohjeet viimeistään 23.11.2020.

2. Näytteilleasettaminen

Miten voin päästä näytteilleasettajaksi?

Voit hakea näytteilleasettajaksi Webropol-lomakkeella. Lomakkeessa tulee perustella, miksi haluat ilmoittaa organisaatiosi/hankkeesi näytteilleasettajaksi. Valitsemme hakemuksesta enintään 30 näytteilleasettajaa.

Milloin haku näytteilleasettajaksi päättyy?

Haku näytteilleasettajaksi on auki 30.9.–23.10.2020.

Miksi näytteilleasettajien määrää on rajattu?

Tapahtuman näytteilleasettajien määrää on täytynyt rajata resurssien vuoksi. Näytteilleasettaja ei voi verkkotapahtumassa itse pystyttää näyttelypistettään, vaan se jää järjestäjän tehtäväksi. Lisäksi näyttelytilasta peritään pieni maksu, jonka järjestävä taho maksaa. Järjestäjä haluaa tarjota tänä vuonna näyttelypisteen näytteilleasettajille ilmaiseksi.

Millä perusteilla näytteilleasettajat valitaan?

Valitsemme näytteilleasettajat alueellisen ja sisällöllisen edustavuuden perusteella. Lisäksi painotamme valinnassa tapahtuman teemoja (kaistasisällöt, kumppanuus ja inklusiivisuus).

Voinko hakea näytteilleasettajaksi yhdessä toisen toimijan kanssa?

Voit. Suosittelemme yhdessä hakemista mahdollisuuksien mukaan, jotta esille saadaan useampia toimijoita.

Millaisen näyttelypisteen voin pystyttää verkossa?

Voit esittää näyttelypisteellä videota, PowerPoint-esitystä tai olla läsnä livenä. Lisäksi voit ohjata vierailijoita eteenpäin esimerkiksi verkkosivuillesi, julkaisuun tai muuhun tuottamaasi materiaaliin.

3. Tapahtuma-alusta

Millaisella alustalla tapahtuma järjestetään?

Järjestämme tapahtuman virtuaalisesti Hopin-alustalla. Tutustu Hopin-alustaan ennakkoon.

Miten tapahtuma-alustalle osallistutaan?

Pääset kirjautumaan tapahtuma-alustalle sähköpostilla toimitettavan linkin kautta. Toimitamme linkin ja osallistumisohjeet viimeistään 23.11.2020

Onko tapahtuman aikana teknistä tukea alustan käyttöön?

Tapahtuman aikana on tekninen tuki käytettävissä. Voit myös kysyä teknisistä ongelmista tapahtuman chatissa.

4. Tapahtuman ohjelma

Millaista ohjelmaa tapahtumassa on?

Ensimmäisenä tapahtumapäivänä tarjolla on yhteensä viisi ohjelmakaistaa. Voit osallistua vain yhdelle kaistalle tai vaihdella kaistojen välillä. Mahdolliset kaistojen työryhmät kootaan sen mukaan, minkä kaistan olet valinnut ilmoittautuessa ensisijaiseksi. Toisena tapahtumapäivänä kaikki osallistuvat yhteiseen ohjelmaan.

Milloin ohjelma julkaistaan?

Julkaisemme ohjelman vähitellen loka–marraskuun aikana tapahtuman verkkosivuilla integration2020.fi ja tapahtumajärjestäjien sosiaalisessa mediassa.

Onko tapahtuman ohjelma vain suomeksi?

Järjestämme ohjelmaa myös ruotsiksi ja englanniksi.

Saako tapahtumassa esitettäviä materiaaleja jälkikäteen itselle?

Emme voi valitettavasti luvata ennakkoon materiaaleja jaettavaksi. Tapahtumassa esitettyjen videoiden julkaisu riippuu siitä, täyttävätkö videot saavutettavuusvaatimukset ja siitä, onko videoiden julkaisuun lupa niissä esiintyviltä. Jos materiaaleja tulee jaettavaksi, siitä viestitään tapahtuman osallistujille tapahtuman jälkeen.

Päivitämme usein kysyttyjä kysymyksiä tapahtuman alkuun asti.